Na początek przedstawię wam warunki balansu na serwerze testowym.
Niektóre zmiany mogą wydawać się kontrowersyjne. Jednak każda zmiana ma na celu usprawnienie/wyrównanie PVP / Wojen / Areny na pangeii.
Zapraszam do testowania i nie zapominajcie o słabych i mocnych stronach waszych postaci! Najwyższy czas aby je wykorzystać.     EQ Bao Sin +9 5x15
Max Ranga etapu II
Max Diament
Max Artefakty
Uniwersalne pasy II+9 - MAX
Uniwersalne Pierścienie Bao Sin+9 20% / 20% (ninja /woj)
KD w Broniach: Kryt / Powtórka / Klasa
Max pet + wywary
Is PVP wzmocniony + 2% na klasy
3x odpał na szybkość zaklęć + 1x odpał na krytyka. (eventowe)
Podstawowy odpał + epickie runy + mocne wody. Ogólnie wszystko co jest przewidywane od max postaci. Zostało stworzonych 8 takich postaci dla testów - 8 różnych profesji.  
Niwelacja wpływu hitów w pvp oraz przywrócenie użyteczności skilli w pvp.
Przywrócenie zapomnianych i niegrywalnych postaci do życia (np. Archer / healer / bm)
Wyrównanie pvp / zadymek pod względem dmg tak aby każda postać miała znaczenie oraz mieła szanse wygrać/przegrać z inną postacią.

Lagi występujące w pvp zostały poprawione.  Krótkie filmiki pokazujące problem oraz jego poprawę:
(filmy pokazują problem lagów, a nie zmiany w balansie.)

Przed:
Po:
 

Wbudowane odporności w hełmie bao sin zostały zmienione.   Edytowano maksymalne % bonusów odporności w 6/7 ekwipunku. Automatycznie zostaną zmienione jeśli posiadacie takie w swoim ekwipunku.     Usunięto możliwość wymixowania statystyk w 6/7 (siła/int/zręka/wit).  Usunięto również wszelkie przedmioty / bonusy z serwera zawierające statystyki wbudowane (perłowe naszyjniki, kolczyki z białego złota, ebonitowe kolczyki itp.). Zapobiegnie to przepalaniu się postaci takich jak WP/Body/Smok/Healer dzięki czemu zwiększali by oni swoje bonusy skilli buffujących.   Zmieniona została maksymalna szybkość ataku. Szybkość ataku została ograniczona do 150. Poprzednia jej wartość wynosiła 170. Krok w kieunku niwelacji hitów w pvp, a także lepsza kontrola nad pvp.   Po osiągnięciu 500% na krytyczne uderzenie (obecnie osiągalne na każdej postaci z eq klasowym) mamy zapewnioną 100% szansę na krytyczną umiejętnosć.  Balans został wykonany w oparciu o tę zmianę w celu jak najlepszego dostosowania dmg postaci.  

Krwawienie może zostać nałożone skilami.
Posiada także ogranicznik. Można nałożyć tylko 1 krwawienie na cel w przeciągu 120 sekund.
Dzięki temu nie można podwójnie nałozyć krwawienia w pvp, a także ułatwia to skupienie się na swojej taktyce bez potrzeby koniecznej implementacji hitów w pvp.


Przywrócenie możliwości wymixowania bonusu ''Silny na ludzi'' w hełmach oraz tarczach, w przypadku gdy ten bonus jest wbudowany.   Wszystkie zbroje/pancerze/ubrania/szaty mają przywrócone statystyki z zbroi 253, tak jak to było dotychczas. Bonus Obrażeń Umiejętności nie został usunięty.    

Odporność na Obrażenia - zmiana na max 6%
Obrażenia Umiejętności - zmiana na max 6%       Zmiany w kostce miały na celu nadanie sensu przedmiotom klasowym/wojennym. Obecnie Itemy klasowe dadzą nam więcej odporności/dmg niż przedmioty wojenne.

Srebrna Bransa - Od teraz działą tylko na umiejętności bossów. (% bez zmian)
Ebonitowa Bransoleta - Zmiana bonusu ''odp. na cios krytyczny'' na ''Odporny na klasy'' (2%) - Jest to nowa bransa wojenna która daje nam odporność na każdego lecz daleko odbiega od odporności jakie zapewnią nam itemy klasowe.
Bizuteria klasowa - Zwiększenie % bonusu odporności na 6%
Krwawy Miecz - Zwiększenie % bonusu silny przeciwko klasom na 8%
Bronie klasowe - Zwiększenie % bonusu silny przeciwko danej profesji na 40%     Wojownik Body Postać, z którą będzie ciężko wygrać jeśli dorwie się do niego profesjonalny gracz. Dostał boosta do Wirka a także Szarży względem 3 stronnego cięcia.  Bez zmian przy Aurze czy Berserku. Niestety musi trzymać się blisko wroga i jeśli to możliwe wspierać się Włócznią w pvp aby wykręcić jak największy DPS. Mental Postać, którą niektórzy będą zachwalać, a niektórzy przeklinać. Duchowe będzie wyrywało głowę razem z kręgosłupem... o ile się nim trafi. Walnięcie i Stąpnięcie również otrzymało DMG Boosta. Postać ma największy DMG z wszystkich postaci,  jednakże reszta klas nie pozostaje w tyle, i jeśli nie będzie trafiał skillami to może zostać łatwo pokonany. Sura Wp Postać otrzymała nerfa na % do pz z ostrza aby przytemperować ją na spotach. W zamian otrzymała boost dmg Uderzenia Palcem oraz Smoczy Wir. Posiada ona także wysokie hity w postacie. Jest bardzo dużym zagrożeniem przez bardzo niski cooldown Uderzenia Palcem. Musi jednak uważać na postacie trzymające go na dystans. Bm Ochrona BM została znerfiona do absorbcji 15% obrażeń zamiast domyślnych 33%. W zamian dostała ona odporność na rozproszenie WP. Był to zabieg potrzebny aby wyrównać BM do innych klas postaci a nie przesadzenie z jego DMG, który jest o wiele mniejszy niż u pozostałych postaci. Jest to postać średniego dystansu, która zyskuje w dłuższych pojedynkach lecz musi uważać aby nie dostać się w bezpośrednią wymianę ciosów. Ninja Dagger Postać otrzymała boosta do Zasadzki oraz Szybkiego ataku. Trująca chmura została znerfiona, tak aby jego pvp było bardziej oparte na jego pierwszorzędnym skillu - Zasadzce. Odpowiednia kombinacja skilli oraz odpowiednie użycie krycia jest kluczem. Radzi Sobie świetnie na krótkim i średnim dystansie lecz musi uważać na postacie dystansowe. Archer Dostał porządnego boosta skilli. Porównując do innych postaci zadaje jeden z topowych DMG pojedyńczego skilla lecz posiada długie cooldowny oraz długie animacje co sprawia, że musi trzymać przeciwników jak najdalej od Siebie. Odpowiednie dobranie bonusów w pasie oraz taktyka są kluczowe. Szaman Healer Leczenie niestety zeszło na drugi plan. Ze względu na ilość hp na Pangei wychodził zwycięsko z 100% hp po większości pvp. Dlatego leczenie dostało nerfa w zamian za wzmocnienie jego DMG.  Nadal pozostaje postacią dystansową z możliwościa leczenia się, choć w wielu przypadkach jak największy DPS w przeciwnika połączony z ucieczką będzie najlepszym rozwiązaniem. Musi wystrzegać się walki w zwarciu. Smok Postać średniego zasięgu z wysokim DMG z głównego skilla oraz dobrym cooldownem skili. Bardzo niebezpieczny na bliskie i średnie dystanse. Dzięki Błogosławieństwu jest odporny na hity i może sprawić kłopoty postaciom walczącym w zwarciu. Jako jedyny może osiągnąć ponad 500% na kryta bez eq klasowego zachowując odpal na szyb zakl.  Jego DPS nie jest jednak wyższy niż innych klas dlatego często będzie musiał unikać bezpośredniej walki.   Wraz z wprowadzeniem balansu, zachęcamy wszystkich do testowania Swoich ulubionych postaci. Zdajemy Sobie sprawę, że wielu graczy zmieniło Swoje profesje z racji kiepskiego balansu. Z tego względu zniesiona została opłata Gem przy zmianie profesji, a także nie utracimy punktów rangi wbijajac skille na P przy pomocy     Balans został przeprowadzony w oparciu o posiadaną przeze mnie wiedzę oraz dzięki pomocy i wsparciu zespołu PangeaYT2. Skorzystałem również z informacji w temacie ''Balans''.  Odbyło kilkaset pvp testujących postacie.  Przyłożyliśmy starań aby każda z klas była grywalna oraz miała szanse wygrać z każdą inną klasą postaci. Jednak nie myślcie że staniem w miejscu wygracie pvp. Każda klasa ma swoje minusy i plusy. Przypomnijcie Sobie te zalety i wykorzystajcie najsłabsze strony przeciwników. To koniec ery hitów.


Wraz z aktualizacją został na powrót otwarty temat ''Balans'' w dziale Dyskusje. Również tam skopiuję powyższą rozpiskę. Prosiłbym aby wszelkie zagadnienia dotyczące Balansu zostały poruszane tam a nie tutaj.

Slash.~!
    Aby wejść na Dungeon potrzebna będzie nam przede wszystkim  Kula Strachu, którą wytworzyć można w Kostce Mocy Legend.


Gdy mamy już Kulę Strachu, pozostało zebrać drużynę, warunki wejścia na Dungeon:
- Grupa musi składać się z 4 postaci,
- W grupie musi znajdować się Ninja i Szaman, pozostałe postaci dowolnie,
- Każda postać musi mieć 254 poziom i rangę Pradawny (1.000.000),


Po wejściu na Dungeon, na KAŻDĄ postać nakładany jest czas do ponownego wejścia - 4 godziny, nie da się resetować tego czasu. Boss     Zabicie wszystkich Potworów     Metiny, które zniszczyć może tylko Ninja   Boss     Metiny, które zniszczyć może tylko Szaman     Boss   Każda postać znajdująca się na Dungeonie w momencie zabicia ostatniego Bossa otrzyma specjalną Skrzynię Strachu.               Został dodany system Misji Dziennych.  Misje dzielą się na pięć kategorii. Możemy odebrać po jednej losowej misji z każdej kategorii dziennie. Czas na jej wykonanie jest nieograniczony. Każda kategoria posiada 5-6 misji. Po przeczytaniu księgi otrzymamy jedną misję z danej kategorii. Księgi misji możemy nabyć w M1 u Wasabi za 100 AP.  Po odebraniu misji czeka nas wybór trudności wylosowanej przez nas misji. Mamy do wyboru pięć poziomów trudności.     Za aktywacje misji zostaną nam pobrane pkt. Gem. Wraz z rosnącym poziomem trudności wzrasta koszt jej aktywacji, a także wymagania misji.
Wszystko to jest zrekompensowane poprzez nagrody które zwiększają się razem z poziomem trudności misji.
  Po wyborze trudności otrzymamy szczegółowe informacje o wymaganych przedmiotach jak i nagrodzie jaką otrzymamy.
Możemy także wycofać się do poprzedniego menu aby sprawdzić inny poziom trudności, jeśli nie czujemy się na siłach na ten poziom trudności. Przy wykonywaniu misji możemy sprawdzić jej stan klikając w odpowiedni zwój misji.     W dalszej części questa znajdziemy kolejne menu, dzięki któremu możemy oddawać przedmioty, sprawdzić jakich przedmiotów potrzebujemy, czy zrezygnować z misji.     Lista przedmiotów - pozwala nam sprawdzić jakie przedmioty nadawają się do oddania.           Misja na Remedium Cthulu odblokowuje się na 254 poziomie postaci i opiera się na wszystkich dotychczasowych przedmiotach, które badał Biolog Chaegirab.   Nowe przedmioty związane z misją:    Eliksir Poszukiwacza - Zwiększa szansę na przyjęcie przedmiotu przez Biologa o 20%. Eliksir Resetu Czasu - Resetuje czas do kolejnego oddania przedmiotu dla Biologa. Rtęć Cthulu - Składnik Remedium Cthulu, wytwarzamy ją u Paschazego.  Remedium Cthulu - Przedmiot dla Biologa Chaegiraba. Remedium można oddawać co 5 godzin, szansa bez Eliksiru Poszukiwacza wynosi 60%.

Ilość do oddania:  100 szt.

Nagrodą od Biologa jest permamentne wydłużenie czasu trwania skilli buffujących o 300 sekund.  A także:
 Pieczęć Otchłani Piekieł - Tajemnicza pieczęć.        Powiększenie Ekwipunku - szansa na odblokowanie wiersza, czyli 5 slotów, wynosi 5%. Do zdobycia z: Gaya Dungeony 254 Gobliny Król Lemurów  Czerwony Smok   Medrond  Nefryton  Tryton  Prawdrzewiec  Beran Setaou  Heroiczne Dungeony    Powiększenie Ekwip. IS - szansa na odblokowanie wiersza, czyli 5 slotów, wynosi 50%         Zostały wprowadzone nowe eventy aby jeszcze bardziej wzbogacić rozgrywkę.     Event odbywa się w każdą Sobotą i Niedzielę w godzinach 16:00-19:00 Aby wejść na specjalną mapę eventową należy udać się do Agenta Nakajimy. Znajduje się on przy Teleporterze w miastach. Dzięki niemu będziemy mogli udać się na Wyspę Piratów Tanaka. Przygotowaliśmy 4 przedziały poziomów: 175-200 201-250 251-253 254 Mapa znajduje się na jednym kanale i przypada na nią 50 piratów dla wszystkich graczy na danym przedziale, respią się oni szybko, w 30 sekund.   Na mapie trzeba dogonić Pirata Tanakę i go zabić. Z każdego Pirata może wylecieć Ucho Tanaka(I,II,III,IV), które po wyjściu z mapy zanosimy ponownie do Agenta Nakajimy.   Przeciągamy Ucho na Agenta i otrzymujemy nagrody.   Event zaproponowany przez graczy.     W każdą środę w godzinach od 15:00 do 24:00 z potworów wylatywać będą specjalne numerki. Gdy uzbieramy 50 sztuk danego numerku zmieni się on w "Darmowy Numerek".   Darmowy Numerek to jedno darmowe zagranie w Pangea Lotto, bez możliwości wygrania głównej Nagrody. Aby aktywować numerek trzeba wydać 1 Punkt Gem.   Event powstał z naszej inicjatywy.     Z Goblinów na mapach i przywołanych za pomocą Artefaktu oraz z wybranych Dungeonów będzie można zdobyć Zagubioną Skrzynię. Lista Dungeonów dla tego Eventu Kryjówka Trytona
Nefrytowa Jaskinia
Świątynia Medronda
Czerwony Smok
Król Lemurów
Kryjówka Szlamożera
Wieża Azarona
Zainfekowany Ogród
Rubinowa Jaskinia
Schroninie Hedwigi
Głębiny Kapitana Octopusa   Jest to jeden z Eventów Specjalnych, to znaczy, że nie jest cykliczny i będzie włączany spontanicznie przez Administrację.    Poza standardowym eventowym dropem za skrzynię możemy otrzymać retro skiny - Zbroje od 1 do 66 poziomu jako kostiumy oraz wybrane bronie od 1 do 65 poziomu jako bronie kostiumowe. Wybrane Bronie                                                                                     UWAGA! Skrzynię należy zanieść do handlarza zbrojami, aby mieć szansę na kostium lub do handlarza bronią, by mieć szansę na Broń Kostiumową! Przy otwieraniu skrzyni otrzymamy jedynie standardowy drop!   Po przeciągnięciu skrzyni na wybranego NPC sprawdzi on, czy w skrzyni zachowała się jakaś z jego własności. Jeśli tak, wręczy on nam unikat, jeśli nie, za skrzynkę otrzymamy 1 Punkt Gem!   Event zaproponowany przez graczy.      Rubinowa Skrzynia Nagród Dodano nową skrzynię za osiągnięcie 550 punktów w grze Karty Okay.           Nowy system pozwalający każdemu graczowi na specjalne wyróżnienie się pośród pozostałych. Po spełnieniu wymagań opisanych poniżej każdy gracz ma możliwość odblokowania specjalnego tytułu nad nazwą postaci. Odblokowanie tytułu po spełnieniu wymagań to koszt 50 Gem, każda zmiana tytułu na inny to koszt 5 Gem. TYTUŁ NIE DAJE ŻADNEGO BONUSU Okienko tytułów znajdziecie pod klawiszem F9. Obecne tytuły do zdobycia   Item Shop: Człowiek Pepe  - 1x Kupon 1000 SM
I’m Rich - 1x Kupon 1000 SM
Rich Kid - 3x Kupon 1000 SM
Sponsor Serwera - 6x Kupon 1000 SM
Człowiek PLN - 8x Kupon 1000 SM
Do zdobycia w grze:
Mistrz Kostki - za 36 przedmiotów w kostce mocy legend
Mistrz Artefaktów - za wszystkie artefakty
Sknerus McKwacz - za 8.000 Bryłek Złota
Starszy nad Monetą - 50.000 Bryłek Złota
Kowal - Ulepszyć przedmioty 251+ 1.000 Razy
Oszlifowany Diament - za 1.000 Diamentów z Diamentowego Szału
Mistrz Osiągnięć - za 100.000 Punktów AP
As w Rękawie - 100.000 Punktów w Kartach Okay
Metinczyk - Zniszczonych 100.000 Metinów
Rozdaje Karty - 7.000 Kart Bossów
Mistrz Loterii - Zagrał w F7 2.000 Razy
Mistrz Fortuny - Zakręcił Kołem Fortuny 2.000 Razy
Mistrz Lotto - zagrał w lotto 300 Razy
Boss wszystkich Bossów - Zabitych 50.000 Bossów
Rybak - wyłowić 1.000x Rybę
Górnik - wykopać 1.500x Rudę
Botanik - zerwać 500 Kwiatów
Wiedźmin - zabitych 15.000.000 Potworów
PangeLove - 3.000H Online
PsychoFan - 10.000H Online
Dziecko Wojny - wzięcie udziału w 100 Wojnach Gildii
Gladiator - 1000 zabitych graczy na Combat Zone
Blask Księżyca - za 20.000 Szkat Blasku 
Zabijanie Bossów: TE Z PRZYWOŁAŃ SIĘ NIE LICZĄ
Pogromca Orków - Zabić 200x Odrodzony Biały Wódz
Pustynny Zawadiaka - Zabić 200x Her. Żółwia
Pogromca Pająków - Zabić 200x Herobrinę
Mistrz Labiryntu - Zabić 200x Minotaura
Tygrysi Władca - Zabić 200x Heroiczną Zjawę
Lodowy Król - Zabić 200x Króla Lemurów
Ognisty Król - Zabić 200x Czerwonego Smoka
Król Demonów - Zabić 200x Azraela
Król Entów - Zabić 200x Pradrzewca 
Pogromca Goblinów - Zabić 200x obojętnie jakiego goblina(każdy dodaje +1)
Człowiek Kokon - Zabić 200x Her. Sagszalę
Inkwizytor - Zabić 200x Her. Wiedźmę
Egzorcysta - Zabić 200x Her. Ripera
Spopielacz - Zabić 200x Her. Razadora
Lodołamacz - Zabić 200x Her. Nemere
Pogromca Setao - Zabić 200x Berana
Pogromca Trytonów - Zabić 200x Trytona
Nefrytowy Pogromca - Zabić 200x Nefrytona
Pogromca Ciemności - Zabić 200x Medronda
Dovahkiin - Zabić 200x Zielonego Smoka
Księżycowy Król - Zabić 200x Księżycową Bestię
Pogromca Wylmira - Zabić 200x Wylmira
Pogromca Plagi - Zabić 200x Plagę Yonwan
Odszlamiacz - Zabić 200x Szlamożera
Pogromca Nieumarłych - Zabić 200x Azarona
Rubinowy Pogromca - Zabić 200x Rubinowy Prasmok
Król Puchaczy - Zabić 200x Hedwigę
Król Głębin - Zabić 200x Kapitana Oktopusa
Zagłada Infekcji - Zabić 200x Deron Źródło Infekcji
Zagłada Avatarów - Zabić 200x obojętnie jakiego avatara(każdy dodaje +1)
Zagłada Cthulu - Zabić 200x Wysłannik Cthulu     System Rangi został rozbudowany o kolejne 1kk pkt. Zdobywanie rangi poprzez misje zostało zablokowane powyżej 1.000.000 punktów Rangi.
Poniżej znajdziecie ich nowe nazwy,kolory oraz sposoby zdobycia:
 


  Sposób wbijania rangi:
Tylko i wyłącznie Serca Rangi.



Sposób wbijania rangi:
Tylko i wyłącznie z potworów.
Został dodany nowy przedmiot do wytworzenia z   w Kostce Mocy Legend:
   

Przedmiot ten łączy się z VIP z strony głównej.

 

  Sposoby wbijania rangi:



Tym sposobem dziennie można zdobyć max. 3k pkt rangi. Naliczanie wygląda następująco:

różnica 3 lv - 3 pkt
różnica 2 lv - 5 pkt
różnica 1 lv - 7 pkt
różnica 0 lv - 12 pkt

Na każdego gracza, którego zabiliśmy zostanie nałożony limit 3h. Ma to na celu zablokowanie farmienia na tych samych graczach.
Nie można także zabijać własnych postaci.
 

Tym sposobem dziennie można zdobyć max. 3k pkt rangi. 
Za każde wygrane pvp otrzymacie 300 pkt rangi z różnicą poziomu przeciwnika 0 lvl.
Limit 1h na gracza.
Nie zalicza pvp pomiędzy własnymi postaciami.
 

- Otrzymasz 50 pkt rangi za zabicie gracza na wojnie gildii. Zalicza tylko dwa zabójstwa danego gracza, następnie zostaje nałożony limit na 6h.
(max różnica lvl 1)

- 250 pkt rangi za wygraną wojnę dla członków gildii którzy brali w niej udział i zdobyli przynajmniej 3 zabójstwa (z różnicą lv 1)
limit 6 godzin na gildie.
 

- Ilość zdobytych pkt na arenie x5 max 750 pkt na dzień
(trzeba wyjść z areny i te pkt zdobyć, aby wliczyło je do rankingu)
 

- Nagrody w postaci rangi znajdziecie w:

Misjach Rangi
Misjach Herosów
Misjach Zbawców Świata

Ilość rangi za misje będzie się różniła od typu zadania oraz trudności jego wykonania.  


    Wraz z dodaniem nowego sposobu zdobywania punktów rangii wprowadziliśmy limity dotyczace ilości rangii jaką można zdobyć w ciągu 24h.
Dodano Licznik dziennych statystyk punktów rangi, który dotyczy przedziału rangi 1.500.000 - 2.000.000.
Dzięki niemu będziemy mogli sprawdzić ile punktów zdobyliśmy w przeciągu dnia.         Usunięto z głównej nagrody takie przedmioty jak: Cyrograf Gaya
Wzmocnienie Pasa II
Zaczarowanie Pasa II
Wzmocnienie Pierścienia
Zaczarowanie Pierścienia
Peleryna Męstwa+
Przedłużenie Sklepu
Schemat Surowe. Diamentu
Schemat Zwycza. Diamentu
Schemat Szlach. Diamentu
Elit. Kam. Avatar +0
Elit. Kam. Odp. Avat. +0
Karta Resetu+   Zwiększono ilość przedmiotów w głównej nagrodzie: Rdzeń Mocy Legend z 2 do 8 Zwój Wiecznego Łowcy z 8 do 20   Nowe Unikaty         Nowa gra, którą znajdziecie pod klawiszem F6.  Przed rozpoczęciem gry należy zapoznać się nad regulaminem:     Gra opiera się na mnożeniu i dzieleniu bryłek za które losujemy.  Możemy kręcić za mniejsze jak i większe ilości bryłek. Nagrody możemy odebrać po osiągnięciu minimum 2000 punktów w ''Mojej Wygranej''. Mnożniki znajdziecie w lewym górnym rogu ''777'', klikając na znak zapytania.         Do użytku graczy zostały dodane Emotikony w oknie szeptu. Do użytku Administracji zostało dodane okno szybkich odpowiedzi, każdy z nas będzie mógł ustawić własne szybkie odpowiedzi, usprawniające nam pracę, dzięki czemu z pewnością szybciej odpowiemy na wasze pytania.         Można wymienić wszystkie Kamienie Duszy i Legendarne bronie z ekwipunku za pomocą jednego przycisku.         Okno handlu zostało powiększone, dodatkowo limit przekazywania Yang został dostosowany do naszego serwera.         Aby cofnąć rozwój danego peta do jego zwykłej formy trzeba ułożyć taki przepis w Kostce Mocy Legend.       Do gry zostało dodanych ponad 100 nowych petów, wzorowanych na bossach występujących na pangei. Niektóre z nich zostały dodane do Item Shopu. Pozostałe z nich są do zdobycia wyłącznie w grze za pomocą , którą możecie stworzyć w Kostce Mocy Legend:           Dodano możliwość dodawania Kart do Ulubionych i kupowanie wszystkich ulubionych kart jednym przyciskiem. Dodatkowo, jeśli nie mamy Yang w EQ, karty będą kupowane za Bryłki.         Dodatkowo można umieszczać Marmur w pasku szybkiego dostępu.         Dodano możliwość wyboru jakie przedmioty mają nie trafiać do dodatkowego ekwipunku. Dodano chowanie Rdzenia Mocy Legend i Zwoju Wiecznego Łowcy do Dodatkowego Ekwipunku.       Odświeżono oraz dodano nowe opcje w opcjach gry.         Po zabiciu ostatniego Bossa na wybranych dungeonach, pojawi się przy nas NPC, u którego będzie można ponownie wybrać się na ten sam dungeon! W przypadku resetu czasu dungeonu czy wymaganej przepustki NPC pobierze wymagane przedmioty z naszego eq.         Wprowadziliśmy kilka poprawek w kodzie źródłowym dzięki czemu zyskacie od 5 do nawet 20 FPS! Dodatkowo poprawiliśmy kilka błędów które powodowały wyrzucanie z gry lub całego klienta.       Każy VIP ma odświeżony wygląd. Dodatkowo mozna przedłużać bonusy VIP gdy są one jeszcze aktywne, co nie było wcześniej możliwe.         Dodano opcję wyzwania na pojedynek gracza z przeciwnego królestwa! Opcję wprowadzono aby każdy miał podgląd HP przeciwnika podczas PVP.

Dodatkową opcją jest przycisk dodania przyjaciela z przeciwnego królestwa. Nie trzeba będzie już ręcznie wpisywać nicku.   Dodano Kostium oraz Fryzurę możliwą do zdobycia z Avatara Tygera.   Dodano 3 nowe przepisy do wytwarzania dzbanów, z Piórami Bao, Zwój Zi Hwang, Relikt Kun Kui:     Dodano słabe serca i pety z dungeonów do wymiany na Punkty Gem, zmniejszono również ilość Słabych dodań do wymiany z 2 na 1 sztukę.       Przeźroczyste Szarfy chowają się podczas używania umiejętności Ukrycia na Ninji, dodatkowo ninja nie pokazuje się na radarze i nie zostawia za sobą śladów na ziemi.       Do opisu petów dodano informacje na temat ulepszania ich.
Przy próbie zmiany nazwy peta dodano komunikat o znakach specjalnych.   W okienku oprócz nowej opcji dotyczącej wcześniej wspomnianej punktacji dziennej rangi zostały zaktualizowane lokacje.  
poprawiono błąd w Zmieniaczu Bonusów, który polegał na pokazywaniu niepoprawnie "zmixowanego" przedmiotu jako ukończony, zablokowano używanie autoataku na graczu, mniejsze poprawki jak niepasujące ikony itp.. dodano ukrywanie efektów z Item Shop na własnej postaci lub lu wszystkich, dodano 1 Punkt Osiągnięć za wykopanie rudy i wyłowienie ryby, peleryny nie działają tylko na avatary, dodano opcję "scrollowania" w oknie członków gildii, wydłużono czas powrotu na dungeon z 2 do 5 minut, naprawiono zejście z konia, ulepszono "Strefa VIP", dzięki czemu gdy mamy aktywnego vipa możemy go przedłużyć, poprawiono podświetlanie się skrzynek z postaciami gdy je wyszukujemy, możliwość zapisywania pozycji w Lochu Wyklętych, Księżycowej Jaskini i Kryjówce Wylmira, podczas teleportacji będzie wymagana Przepustka,